Metromatkaopas Tukholma

Hinta (ei ALV)
Kirjat alv (10%)
Hinta (sis. ALV)

Opas vie matkailijan suurkaupungin kiinnostaviin kohteisiin asema asemalta. Mukana on uusia vaihtoehtoja kävijälle, joka on jo nähnyt perinteiset vierailukohteet kaupungin keskustassa. Jokaisen aseman yhteydessä on kerrottu lähiseudun historiasta sekä kävelyetäisyydellä sijaitsevista kohteista.

Kustantaja Laaksonen
k-metrotuk
ISBN:
978-952-5805-28

Tukholman metro eli tunnelbana on yksi Euroopan suurimmista metrojärjestelmistä. Pääosa Tukholman kantakaupungista ja useimmat esikaupungit ovat kävelymatkan päässä lähimmästä tunnelbanan asemasta.

Oppaasta löytyy runsaasti historiatietoa ja nähtävyyksiä myös raideliikenneharrastajalle, sillä kirjassa on esitelty kaikki juna- ja raitiotiejärjestelmät. Esimerkiksi erilaiset liput on esitelty ja lipunmyyntipaikat lueteltu. Opas tarjoaa Tukholman-kävijälle vaikkapa päiväkävelyyn sopivia kohteita: perinteisten museoiden lisäksi mm. yli 50 kirkkoa, 40 kartanoa tai linnaa sekä 30 huvilakaupunginosaa.

Tekijät

Jussi Iltanen