Suosittu

• Isänmaan raide
Museorautatieyhdistys ry
res-8803

Resiinan artikkelit käsittelevät rautateiden historiaa siinä missä nykypäivääkin. Vakiopalstoina Resiinassa ovat Tapahtumia- ja Tasoristeys -palstat. Tapahtumia-palstalla on lueteltu tulevia rautatieaiheisia tapahtumia Suomessa. Tähän kuuluvat eri rautatieseurojen kokoontumiset, rautatiematkat, tutustumiset rautatiekohteisiin ja museorautateiden aikataulut.

Tasoristeys-palsta on Suomen rautateiden sähkeuutispalsta. Siinä kerrotaan mahdollisimman kattavasti Suomen rautatie-elämän uutiset, tapahtumat ja löydöt. Tasoristeys-palsta on rautatieharrastajan ehdoton tiedonlähde. Palstalla on myös ulkomaiden tärkeimpiä uutisia.

Resiinan saat jäsenlehtenä liittymällä Museorautatieyhdistyksen jäseneksi. Resiinaa on myös irtonumeromyynnissä.