Resiina-lehdet
Resiina 1996, No 2
- Höyryjä Helsingissä vuonna 1964
- Metsävaunut
- Eurostar - konkreettinen Euroopan yhdentäjä
- Avattavat kiskoliikennesillat
Resiina 1995, No 3
- Tampere - Pori -rata 1895-1995
Resiina 1995, No 1
- Varkauden rautatieliikennettä 1950-luvulla
- Höyryveturien käyttö VR:llä vuonna 1994
- Platformskjul
- Wilson veti, Risto työnsi - sotakorvausjuna viime minuuteilla yli rajan
Resiina 1994, No 4
- Vr2 "Ankka"
- Punaisten ja valkoisten panssarijunat 1918
- 100 vuotta junalla Sortavalasta Joensuuhun
- Ensimmäiset autojenkuljetusvaunut
- 1930-luvun rautatierakennuslait
- Move 51, pieni suuri veturi
Resiina 1994, No 2
- LWR No 51 - vaunu, joka sai uuden elämän
- Lättähattuja 40 vuotta
- VR:n sähköinen lähiliikenne 25 vuotta, osa 1
- "Kanan" nro 665 kuulumisia
- Vaihtotyöveturi Vr1 Kana
- Puuvaunut vuonna 1994
- VR:n tavaravaunuston kehitys vuodesta 1944 1980-luvulle, 3. osa
- Hr12 -veturien hankinta, osa 1
Resiina 1993, No 4
- Kymmenen syysretkeä
- VR:n tavaravaunuston kehitys vuodesta 1944 1980-luvulle, 2. osa
- Antrea-Sortavala 100 vuotta
- Kapeat kiskot
- Rautatiematkakohteeksi Puola
Resiina 1993, No 3
- Harrastuksena rautatieaikataulut
- Höyryveturien ajot 1970-luvulla
- SBB:n veturisarja 460
- VR:n tavaravaunuston kehitys vuodesta 1944 1980-luvulle, 1. osa
- Suomen rautatiepakettimerkit
- Otsot, osa 2
- Suomalaisen veturin tie länteen
Resiina 1993, No 2
- Uudenkaupungin junan viimeinen päivä
- Kampiasetinlaitteet; rakenne ja toiminta
- IC:stä Iron Dukeen Isossa-Britanniassa
- Oy Mannerin Konepaja Ab rautatiekaluston valmistajana
- Vuosi 1962: höyryjä Helsingissä 30 vuotta sitten
- Tubize-höyryveturit Suomessa
- Laivakuljetuksia
- Hitlers Polareisenbahn
Resiina 1992, No 2
- Loviisan-Vesijärven Rautatie
- Viipurilainen kauppahuone Hackman & Co 1880-1925
- Kartanosta kunnaksi, Jokioisten historia
- Dm7 elää yhä
- Helsingin pitäjä 1992
- Pendolinon matkassa
- Ratakasvit
- Haapamäki: Suomen suurin museovarikko
- Ten-wheeler veturisarjat H1-7
- Nykarleby Jernväg
Resiina 1991, No 4
- Rajajoen postijuna
- Veturinkuljettaja Harald Pihlström 25.10.1890-23.3.1991
- Näin kertoilee Rata-Veetu
- Kana 663 ennen ja nyt
- VR:n johdonvetojunat
- Kuuba - sokeria ja höyryä
- Resiina koematkustaa: Saksan uusi ICE-juna
- Suupohjan radan vaiheita
Resiina 1991, No 2
- Junalla Hankoon
- Karkkilan rata 1960-luvulla
- Move 21-sarja ja JR:n veturi numero 1
- Postia kiskoilla
- Hurut ovat poissa
Resiina 1990, No 3
- Ravintolavaunut
- Matkaravinto Oy
- Kouvola-Kotka
- Saarisen haastattelu
- Puuvaunut
- Junalla Sortavalaan
- Junamatkalla Itä-Preussissa
Resiina 1989, No 1
- Höyryvetureiden käyttö VR:llä vuonna 1988
- Yhteenveto Suomen kiskoliikennelautoista
- Suomalainen höyrysäiliöveturi
- Rautatieaiheiset lehdet
- Veturimiesten talvisotaa
- Jokioisten Rautatien loppuvaiheet
- Eestiläinen museorautatie
- Hirvijärven kapearaiteisen rautatien rakennusvaiheet
Resiina 1988, No 3
- Tavaravaunun tarkistusnumeron laskenta
- Loviisan radalla tapahtunutta
- VR:n tavaravaunusto vuonna 1988
- Karhulan-Sunilan -rautatie
- Kemin vetureita ja veturimiehiä
- Tr2, koneisto
- Isänmaan raide
Resiina 1987, No 5
- Erämaarata Kontiomäki-Taivalkoski ja haararata Pesiökylä-Ämmänsaari
- Yleisökilpailu liikennepaikkanimistä; vastaukset
- Valtarata
- Alkon säiliövaunut
- Kuluntalahden-Jormuanlahden puutavaransiirtorata
- Rulla-Risto 1096 30 vuotta
- 25 vuotta Dr13 -vetureita
- HKR nro 5 70 vuotta
Resiina 1985, No 2
- Veturitarinaa 5-6; A3-A7
- Suomen kapearaiteiset rautatiet 4; KJR, KVR
Resiina 1985, No 1
- Kuulumisia Kyröskoskelta
- Suomen kapearaiteiset rautatiet 3; LR, ÄSR, KR
- Sira-Flekkefjord
- Veturitarinaa 4; A1, A2
Resiina 1983, No 3
- Lavettivaunuliikenteen historiaa
- Dm5
- Jalo J. Maunula
- Rautatie ja maalaiskylä
Powered by Phoca Cart